niedziela, 11 grudnia 2016

PIERNIKOWA CZEKOLADA.

Za oknem ciemności nieprzeniknione i ....... deszcz. Powoli tracę nadzieje czy przed świętami spadnie choć trochę śniegu. Szukając sposobu na wprowadzenie świątecznej atmosfery w domowe progi robię tą piernikową czekoladę. Zapach roznoszący się po domu jest cudowny. Czekolada z piernikowymi aromatami, czy może być coś przyjemniejszego w taki grudniowy poranek ?


PIERNIKOWA CZEKOLADA

1 szklanka mleka
1/2 laski wanilii
80 g czekolady (pół/pół mlecznej i deserowej)
1/2 łyżeczki przyprawy piernikowej
małe pianki marshmallow

Mleko zagotować w garnku razem z ziarenkami wyskrobanymi z laski wanilii oraz przyprawą piernikową. Gdy się zagotuje zdjąć garnek z ognia, wrzucić posiekaną czekoladę i mieszać do jej rozpuszczenia się. Przelać napój do kubka, posypać piankami i okruszkami czekolady.
SMACZNEGO!!!



9 komentarzy:

  1. Ach wypiłoby się takie cudo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadnie spadnie, przynajmniej ja na to licze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, czekam i nic. A marzy mi się śnieżna sesja :)

      Usuń
  3. o jej, święta aż po mojej stronie monitora poczułam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności! Grudzień i oczekiwania na święta bardzo kojarzą mi się z gorącą czekoladą. W styczniu nie smakuje już tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP